Tidsbestilling på 86 42 51 33 fra kl. 08.00 - 17.00 - Onsdag lukket. -   Find os på Facebook

Paradentosebehandling – grundigt og effektivt

​Hos Tandlæge Anette Burhardt med klinik i Kristrup, tilbyder vi effektiv paradentosebehandling til patienter i Randers kommune samt i oplandet. Har du problemer med vedvarende, tandkødsbetændelse kan det meget vel skyldes, at du har begyndende paradentose, hvilket kræver behandling og efterfølgende tandpleje.

Paradentose er en kronisk tandkødssygdom, som på sigt gør, at tænderne løsner sig. Man kan således ikke kurere paradentose, men en grundig paradentosebehandling med jævne mellemrum vil holde sygdommen nede.

Få en paradentosebehandling, der gør en forskel

Det nytter ikke noget at ignorere paradentose. Når vi indleder en paradentosebehandling, begynder vi med at fastslå omfanget af problemet. Herefter renser vi de fordybede tandkødslommer helt, således at betændelsen fjernes.

Hvis du responderer godt på behandlingen og er god til at pleje dine tænder, kan det meget vel være, at du kan undgå en tandkødsoperation.

Hvad koster en paradentosebehandling?

Det kommer helt an på omfanget og udviklingen af sygdommen. Det er ikke blot en kosmetisk tandbehandling, men en dybdegående behandling, der er nødvendig for at minimere skaderne og genoprette et nogenlunde sundt tandsæt.

Bestil tid til undersøgelse

Har du mistanke om, at du kan have paradentose, anbefaler vi, at du så hurtigt som muligt får bestilt en tid til undersøgelse og eventuel paradentosebehandling efterfølgende. Jo før, du reagerer, jo bedre.

Kontakt os på telefon 86 42 51 33, eller skriv til os på vores e-mail tand.ab@mail.dk.​

Tandlæge Anette Burhardt - Juttasvej 8 - 8960 Randers SØ - Telefon: 86 42 51 33 - Mail: tand.ab@mail.dk - CVR: 78378913

Åbningstider: Mandag - fredag: 9.00 - 17.00 - Onsdag: Lukket

​Vi er vurderet 5 ud af 5 stjerner på baggrund af 7 anmeldelser på Facebook